Disse salgsvilkårene regulerer kjøp av varer og tjenester fra El Mate for deg som kunde. Ved å akseptere og fullføre kjøpet bekrefter du at du har lest, forstått og godtar vilkårene som beskrevet nedenfor.
1. Partene
Firmanavn: PENA
Org nr: 930 352 438
kontakt: info@elmate.no
Adresse: Blakkens vei 92, Oslo 1281
2. Betaling
Vi aksepterer flere betalingsmetoder, inkludert Vipps, Klarna, Visa, Mastercard, Google pay og Apple pay. Betaling for varene/tjenestene vil bli trukket umiddelbart ved bekreftelse av bestilling, med mindre annet er spesifisert.
3. Levering
Forventet leveringstid for varene varierer og vil bli oppgitt ved bestilling. Vi gjør vårt beste for å levere innen angitt tidsramme, men vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle forsinkelser som skyldes uforutsette omstendigheter.
4. Angrerett
Du har rett til å angre på kjøpet innen 30 dager etter mottak av varene. Enkelte varer kan være unntatt fra angreretten, og dette vil tydelig bli angitt i beskrivelsen av nedenfor. For å benytte deg av angreretten, må du gi oss skriftlig beskjed innen angrefristen. Returkostnader kan påløpe.
5. Mangel ved varen
Hvis det oppdages feil eller mangler ved varene, må du ta kontakt med oss innen rimelig tid etter mottak. Reklamasjonsfrister vil variere avhengig av produkt og vil bli oppgitt ved kjøpstidspunktet. Ved reklamasjon ber vi deg om å kontakte oss på info@elmate.no
6. Konfliktløsning
Eventuelle tvister eller uenigheter som oppstår i forbindelse med disse vilkårene eller kjøpet, vil bli løst i tråd med retningslinjene fra Forbrukertilsynet. Vi oppfordrer begge parter til å ta del i en rettferdig og konstruktiv konfliktløsningsprosess.
Ved å fullføre et kjøp hos El mate bekrefter du at du har lest, forstått og akseptert disse salgsvilkårene.
For spørsmål eller ytterligere assistanse, vennligst kontakt ved å fylle skjemaet nedenfor.
7. 100% effekt og fornøydgaranti, eller pengene tilbake
Vår tillit til den positive effekten du vil oppnå ved å handle hos oss er så stor at vi helt uten problem tilbyr 100% effekt og fornøydgaranti. Hvordan er dette mulig? Vi jobber hardt for å opprettholde og øke kvalitet, og har derfor full tillit til våre produkter. Les mer om garantiens følgende vilkår:
Returperiode: Kunder som ønsker å benytte seg av garantien må kontakte oss innen 30 dager etter kjøpsdato.
Krav til Tilbakemelding: For å behandle en refusjon, ber vi om at kunden fyller ut et kort skjema som forklarer grunnen til misnøyen. Dette hjelper oss med å forbedre våre produkter og tjenester.
Bevis på Kjøp: En gyldig kvittering eller ordrebekreftelse er nødvendig for å benytte seg av garantien.
Tilstand på Produktet: Hvis produktet er under kategorien: te, aksepterer vi retur av pakken dersom mer enn 75% av innholdet er intakt. For proukter under kategorien: utstyr, må produktet være i sin opprinnelige tilstand, altså uten skader.
Begrensning på Refusjoner: En kunde kan benytte seg av garantien maksimalt to ganger.
Behandling av Refusjon: Etter mottak og inspeksjon av returnert produkt, vil refusjonen bli behandlet innen 14 dager.